reklama

Čo dnes s voľným časom ak ho vôbec máme...

Včera som stretla kamarátku ktorá mi poslala mailom nejaký veľmi poučný článok a chcela vedieť moju reakciu. Úprimne povedané, dosť často mažem tieto hlboko myslené poučné texty o živote, ktoré treba ešte ďalej “100“ krát poslať ďalej,  lebo inak budete mať nešťastie, ale inak povedané nebudete mať šťastie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Čítam len texty od ľudí ktorých dobre poznám a ktorí dobre poznajú mňa a aj môj prístup k práci, k mailom a k životu. Nakoľko som sľúbila, že sa na to pozriem a správa ešte nezmizla z odstránenej pošty, tak som začala čítať. Na môj vkus tam bolo veľa slov typu diabol, satan, cirkev, biblia, Ježiš a tak som rýchlo preskakovala tieto časti ktoré vo mne nevyvolávali nič príjemné.

V podtexte ale celého článku , teda medzi riadkami bola úžasná myšlienka. Zmiasť nás môže čokoľvek, faktom ale zostáva že je až démonické ako dokážeme byť zamestnaní nedôležitými vecami a ako si my sami dokážeme vymyslieť neuveriteľne veľa možností, ako zamestnať myseľ aby sme odišli od svojej pravej podstaty - byť šťastní. A pritom tvrdíme že nemáme čas. A ak ho aj máme, tak nám pretečie pomedzi prsty a málokedy ho venujeme práve zmysluplným veciam alebo milujúcim ľudom. Niekedy mám pocit, že veľa ľudí len tak prežíva a živorí. A je až bolestné počuť z úst mladých ľudí vetu : Ja sa nudím...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mnohí to povedia, niektorí nie a len tak zabíjajú čas, v podstate v tom ale nie je rozdiel.

Ak si prestanete uvedomovať to čo vlastne robíte, stratíte kontakt sami so sebou. Po nejakom čase začnete byť labilní a chorí z pocitu úzkosti a pesimizmu a to je začiatok smutnej etapy Vášho života.

Tak haló ľudkovia ...zobuďme sa a začnime robiť niečo zmysluplné a radostné, otvorme oči , hľadajme a nachádzajme čas pre seba a pre to čo nás naozaj napĺňa. Prestaňme sa naháňať za hmotou,nakupovať a míňať peniaze ktoré nemáme na veci ktoré nepotrebujeme, prestaňme produkovať odpad a pozerať nezmyselné seriály.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Treba len viac odvahy a uvedomenia, potom to už ide samé. A ak k tomu pridáte aj trošku humoru, tak Vám zaručujem skvelý deň.

Pekné sviatky

Škorica

Iveta Bučková

Iveta Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Iveta Bučková alias Škorica. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu