reklama

Hľadanie úsmevu...

Dnes stretnete viac ľudí v nákupných centrách ako na uliciach mesta. Ak zodvihnete hlavu a pozorujete okoloidúcich, tak vidíte množstvo tvárí. Mnohí telefonujú, ďalší sú duchom neprítomní, rodinky s deťmi sa predierajú davom a nervózne vysvetľujú ratolestiam že na lietajúce autíčko už nepôjdu, pri stánku Ticketportál stojí rad mládeže s holými chrbtami a spustenými nohavicami ktorí buď niečo čítajú, hľadajú na mobiloch alebo sa len bezducho obzerajú vo vedľajších výkladoch.S málokým sa Vám stretnú pohľady, lebo ľudia si už dnes nehľadia do očí, neviem či zo strachu, alebo z nezáujmu. Akoby sme si žili každý vo svojej fikcii, vo svojom životnom príbehu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ja som včera ale mala veľmi pekný zážitok. Keďže chodím so vztýčenou hlavou a pozorovanie prítomnej chvíle ma baví, v diaľke som zbadala mladého muža, ktorý bol evidentne rovnako naladený, ako ja hovorím, bol asi z môjho strapca. Keď sme prišli k sebe bližšie pohľady sa nám stretli a obaja sme sa na seba v tom istom okamihu usmiali. Bol to zvláštny moment ktorý mi dal energiu na celý deň . Akoby som sa vrátila z matrixu domov.

Neviem , či viete o čom hovorím, verím ale , že Ste to už niekedy zažili a ak nie, tak skúste ísť aj Vy po ulici so vztýčenou hlavou a pozorujte prítomnosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám veľmi rada ľudí z môjho strapca...

Škorica

Iveta Bučková

Iveta Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Iveta Bučková alias Škorica. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu